UTFaculteitenBMSAgendaData Science week

Data Science week

In een vriendschappelijke competitie gaan jij en je team het opnemen tegen andere teams van gedragskundige data scientists, om een echte data science case op te lossen. BDSi werknemers organiseren workshops en seminars gedurende de week om de verschillende stappen in data science te introduceren. Daarnaast zijn zij ook beschikbaar om vragen te beantwoorden en advies te geven.

Het doel van de Data Science week is om studenten en medewerkers in een leuke en coöperatieve omgeving met data science in aanraking te laten komen, en een community van gedragskundige data scientists te creëren. Aan het einde van de week presenteren de beste teams hun oplossingen, en krijgen de winnaars een toepasselijke prijs.

WIE KAN ER MEEDOEN?

Iedereen die een connectie heeft met de faculteit Behavioural and Management Sciences en hun vrienden en familie kunnen zich inschrijven (tenminste één teamlid moet een Universiteit Twente account hebben om de inschrijving te doen). Je kan alléén mee doen, je willekeurig aan een team laten toewijzen, of met vrienden, collega's, of familie als team meedoen. Het event is open voor beginners en experts, en iedereen daar tussen in.

DATA SCIENCE WORKSHOPS

Tijdens het event organiseert BDSi een aantal korte (virtuele) lunch workshops over de belangrijkste stappen in elk data science project. De workshops zijn deel van de Data Science week, maar je kan je ook inschrijven voor individuele workshops op de Data Science week website.

SCHRIJF JE NU IN!

Je kan je inschrijven voor de Data Science week via de website, daar vind je ook meer informatie.