UTFaculteitenBMSAgendaSupporting Health By Tech Conference

Supporting Health By Tech Conference

In samenwerking met het Universitair Medisch Centrum Groningen, presenteert het Centre for eHealth & Wellbeing Research van de Universiteit Twente met trots de 10e editie van het succesvolle 'Supporting Health by Technology'.

Deze tweede lustrum editie van de conferentie zal online zijn: interactief; het demonstreren en bespreken van vooruitgang in de ontwikkeling van eHealth interventies en het introduceren van nieuwe methoden en modellen voor gedragsverandering met behulp van monitoring technologieën.

Er zullen verschillende parallelle onderzoekspresentaties worden georganiseerd in de vorm van orals, workshops, symposia, demo's en posters.

We verwelkomen een grote verscheidenheid aan deelnemers van wetenschappers, zorgprofessionals, patiëntenorganisaties, beleidsmakers, eHealth bedrijven, verzekeraars, studenten en vele anderen.

Wil je niets missen? Houd dan onze website in de gaten, volg ons Twitter-account (@HealthByTech), en maak een connectie met ons op LinkedIn!