UTFaculteitenBMSAgendaJoint International Resilience Conference 2020

Joint International Resilience Conference 2020

4TU Centre for Resilience Engineering en het programma Future Resilient Systems van Singapore-ETH Centre organiseren samen de ‘Joint International Resilience Conference’ (JIRC). Deze online conferentie vindt plaats van 23 tot en met 27 november 2020. Deelname is volledig gratis.

De conferentie heeft als thema ‘Interconnected: Resilience Innovations for Sustainable Development Goals’ en biedt PhD-studenten, onderzoekers, beleidsmakers en het bedrijfsleven de kans om elkaar te ontmoeten. Er is volop ruimte om ervaringen en kennis uit te wisselen met betrekking tot het ontwerp, de ontwikkelingen, analyse en implementatie van veerkrachtige sociaal-technische-ecologische systemen.

De JIRC conferentie geeft je de laatste updates op het gebied van Resilience Engineering. Het programma is gevarieerd: verschillende sprekers, interactieve sessies en workshops, verschillende netwerkmogelijkheden en dus volop de kans om onderzoeksresultaten en ervaringen uit te wisselen met internationale collega’s.

Voor meer informatie, kijk op de conferentie website (Engels)