UTAlumni NetwerkNieuwsYAN Yoga: dit vonden jullie ervan!

YAN Yoga: dit vonden jullie ervan!

“Een welkome afwisseling in het thuiswerken”, zo beschreef een deelnemer de sessie stoelyoga van 22 april. Het evenement, georganiseerd door het Young Alumni Network en verzorgd door alumna Gaby van Puffelen, werd door meer dan 40 jonge alumni bezocht. De sessie van 45 minuten gedurende de lunchpauze, waarbij de enige benodigdheden een stoel en een comfortabele outfit waren, was “laagdrempelig” en “kort maar krachtig”.

Gaby gaf de deelnemers tijdens de workshop technieken mee die men tijdens een thuiswerkdag makkelijk kan toepassen. Bovendien was het evenement niet alleen een goede ontspanning, maar ook een moment waarop oud-studenten elkaar weer eens troffen: “Het was een goede afwisseling van de werkdag en een leuke laagdrempelige manier om de Young Alumni samen te brengen”. Het gemiddelde cijfer dat de jonge alumni gaven in de evaluaties was dan ook een hele mooie 8,9! Gaby en deelnemers bedankt en hopelijk tot snel op een Young Alumni Network evenement!