UTAlumni NetwerkAgendaAlumni meeting Zuid-West Nederland
Provinciehuis Zeeland

Alumni meeting Zuid-West Nederland

Op donderdagavond 30 maart vindt er een alumnibijeenkomst plaats in het Provinciehuis van Zeeland in Middelburg.

Gastheer is de heer Han Polman, Commissaris van de Koning, en net als u alumnus van de Universiteit Twente.

Deze bijeenkomst is een initiatief van UT alumni Gerard van Harten (CT’77) en Michiel Tijsseling (TN’85), beide woonachtig in Zeeuws-Vlaanderen.
Zij hopen hiermee een start te maken met regelmatige bijeenkomsten om samen te komen voor borrels, lezingen, bedrijfsbezoeken en dergelijke.
Ons alumnibureau ondersteunt dit soort initiatieven graag!

Datum  donderdag 30 maart 2023
Locatie Provinciehuis, Abdij 6, Middelburg
Route Klik hier

18.00 Ontvangst met een snack
18.30 Welkom door drs. Han Polman (BSK’88), Commissaris van de Koning in de provincie Zeeland
18.35 Welkom door Gerard van Harten (CT’77), mede-initiatefnemer
18.40 Rondleiding door het Provinciehuis
19.10 TechMed Centre Universiteit Twente. Presentatie door Wander Kenter (Health Sciences '15)
19.40 Launchpad UTwente. Discussie over de impact van de Twentse ingenieur o.l.v. Michiel Tijsseling (TN'85)
20.00 Borrel
20.30 Einde

Klik hier om u aan te melden.
Geef daarbij s.v.p. aan indien u eventuele dieetwensen of allergieën heeft.

Alumni meeting Zuid-West Nederland
Registreer