Curriculumschema Bachelor ST
mei 2014
1 Chemie | 2 Thermodynamica (Procestechnologie) | 3 Materialen | 4 Fysische & analytische chemie | ||||
Jonkheijm | Ten Brake,Benes (ST) | Ten Elshof | Gardeniers | ||||
Wiskunde: Math A, Math B1 | 4 | Wiskunde: Math B2 | 3 | Wiskunde: Math C1 | 3 | Wiskunde: Math D1 | 3 |
Chemie - (an)organ. structuren - klassen van reacties - reactiemechanismen - polymeren (synthese) | 6 | Thermodynamica - fasen,toestanden - hoofdwetten - kringlopen - Maxwell relaties | 4 | Materialen - quantumverschijn. - anorg.mat.kunde - polymeren (fysisch) | 7,5 | Evenwichten - chem. potentiaal - zuur-base - electrochemie - faseleer | 7 |
Exp 1: Basisvaardigheden & synthese | 2,5 | Exp 2: Energie& procestechnologie | 2,5 | Exp. 3: Science | 2,5 | Project/practicum Chem. analyse | 5 |
Project/practticum Sport | 2,5 | Project Procestechnologie | 5,5 | Project Materiaalkunde | 2 | ||
5 Moleculen & materialen | 6 Fysisch transport | 7 Industriële processen | 8 Procesontwerp | ||||
Huskens | Brilman | Mojet | Van der Ham | ||||
Wiskunde: Math D2 | 2 | FTV - stromingsleer - energietransport - stoftransport | 8 | Kinetiek & Katalyse | 5 | Inl. Scheidingstechn. | 4 |
(Bio)organische chemie | 4 | Industriële processen | 3 | Inl. Reactorkunde | 4 | ||
Colloïdchemie | 3 | Practicum FTV | 2 | Duurzame productie | 3 | Procesregeling | |
Project Nano-chemie synthese & analyse | 6 | Project Modelleren (mbv matlab) | 5 | Project Duurzame procesroutes |
| Project Procesontwerp | 7 |
9 Profilering 1 | 10 Profilering 2 | 11 Intro Bacheloropdracht | 12 Bacheloropdracht | |||||
Vrije keuze Verbreding of verdieping | ? | |||||||
Voorkeur: - MDOOValue chain | 15 | Voorkeur: Materialen -Adv Mat. S&T -CTAM -Verdieping ST | 15 | Reflectieonderwijs S&T -historical dimension -wetenschapsvisies -wetenschapsfilosofie -logica | 6 | Opdracht - experimenteren - verslaglegging - colloquium | 15 | |
keuzevak -voor studiereis -PED: equipment design -materialenvak BMT | 5 | |||||||
Opdracht: - literatuurstudie - onderzoeksplan | 4 | |||||||