Try-out tour Groninger Studenten Cabaret Festival 2017

De 31ste Try-Out Tour, een spektakel dat je absoluut niet mag missen.

Na twee spannende en drukbezochte auditiedagen presenteert het 31ste Groninger Studenten Cabaret Festival vol trots haar zes halvefinalisten!

Op woensdag 27 september 2017 zullen Luuk van der Vaart, Tim Alpherts en Arjen Banach jullie verrassen met hun verhalen en grappen.

Donderdagavond 28 september zijn Oscar ArnoldDaan van der Hoeven en het duo Bovenste Knoopje Open aan de beurt.

Beleef een avond (of twee) lachen, gieren en brullen met nieuw talent dat met deze optredens alvast een voorproefje geeft van waarmee ze tijdens het Festival op 8, 9 en 10 november 2017 op de planken zullen staan. Laat je twee avonden lang bespelen en boeien door deze zes cabaretiers en bekijk de kweekvijver van het Nederlandse cabaret van dichtbij. Kortom, zorg dat je de Try-Out Tour niet mist!

TIP

Maak je avondje uit compleet met de Vrijhof Cultuurhap in het Theatercafé!

CONCORDIAPAS

Leden van Concordia Film Theater Beeldende Kunst betalen voor deze voorstelling op vertoon van hun Concordiapas € 7,50 i.p.v. € 10,-.

TIP

Lees voor het bestellen de informatie voor bezoekers.

Vragen?

Studenten met UnionCard€ 5,-