MINDGAMES Mentalist Timon Krause

Finalist Holland’s Got Talent 2017

MINDGAMES is de nieuwe sensatie op gebied van gedachtelezen!

Timon Krause en de muzikanten Henning Neidhardt en Kevin Wolf presenteren de unieke show MINDGAMES; een verrassende mix van live gedachtelezen, hypnose, magie, muziek en niet onbelangrijk humor! Een show die het publiek van begin tot eind op het puntje van de stoel laat zitten en die men niet snel zal vergeten.

Geboren in Duitsland, opgeleid in Nieuw Zeeland en nu woonachtig in Amsterdam heeft Timon Krause met zijn show reeds alle continenten bezocht. Na een kleinkunst- en cabaretopleiding op de Paul van Vliet Academie in Den Haag te hebben gevolgd, studeert hij nu filosofie in Amsterdam.

Voor Timon is magie de passie van zijn leven. Toen hij 16 jaar was publiceerde hij al zijn eerste boek over het thema ‘gedachtelezen’. In 2016 werd hij uitgeroepen tot de 'Best European Mentalist' en is daarmee de jongste gedachtelezer die deze titel ooit heeft gewonnen.

Zijn carrière tot nu toe bevat diverse live tv-optredens op de nationale televisie, theatertournees in Duitsland, Nederland en Nieuw-Zeeland, deelname aan verschillende kampioenschappen waaronder de wereldkampioenschappen der magie, enkele radio-optredens, een aantal vakpublicaties en bijna een decennium ervaring als walk-act en podiumartiest.

CONCORDIAPAS

Leden van Concordia Film Theater Beeldende Kunst betalen voor deze voorstelling op vertoon van hun Concordiapas € 7,50 i.p.v. € 10,-.

TIP

Maak je avondje uit compleet met de Vrijhof Cultuurhap in het Theatercafé!

TIP

Lees voor het bestellen de informatie voor bezoekers.

Vragen?

Prijzen