UTVrijhof CultuurAgendaGlobal Comedy Night I

Global Comedy Night I MC Adam Fields (ENG), Josh Howie (ENG) & Neil Robinson (CAN)

De Global Comedy Night is een avond stand-up in zijn puurste vorm.

Hilarisch, messcherp, gortdroog, inventief, vreemd of met een muzikaletwist, maar altijd grappig. Want dat is waar stand-up om draait: de grap!

De Comedy Night is een ongedwongen avond, met een drankje binnen handbereik, een Master of Ceremonies en de beste comedians van overzees, want dat is tenslotte de bakermat van de stand-up comedy.

Master of Ceremonies Adam Fields is een Londenaar die in Amsterdam rondloopt. Niet als Easyjet weekendtoerist, maar als permanent bewoner. Hij observeert de Nederlanders en deelt zijn verbazing met het publiek door zijn onnavolgbare Britse gevoel voor humor. Hij houdt mensen een spiegel voor. Want ondanks dat Adam hier al een tijd woont, is hij toch een echte Engelsman gebleven.

Josh Howie is schrijver en ster van de BBC sitcom: Josh Howie's Losing It, genomineerd voor een BBC Radio Award en momenteel op zijn Britse tour: Josh Howie's Messed Up. Een veelgevraagde stand-up comedian die de afgelopen jaren met zijn kenmerkende humor onder andere te zien was in India, Ierland, Frankrijk, China, Thailand, Japan, India, India, Korea, Zwitserland, Finland, Estland en Amerika. In 2012 werd hij uitgenodigd om het prestigieuze Just for Laugh Comedy Festival in Montreal te presenteren, waar hij het internationaal gedistribueerde TV-programma Just For Laughs All Access opnam.

Neil Robinson komt oorspronkelijk uit Vancouver, Canada en woont sinds 2008 in Amsterdam waar zijn carrière in de comedy onverwachts van start ging. Door gebruik te maken van scherpzinnige en intelligente observaties en zijn ‘Canadian nice-guy attitude’ is Neil altijd al de favoriet van het publiek geweest. Daarnaast is hij ook de co- creator van de online comedy serie Survival Guide to the Dutch.

TIP

Maak je avondje uit compleet met de Vrijhof Cultuurhap in het Theatercafé!

TIP

Lees voor het bestellen de informatie voor bezoekers.

Vragen?

Prijzen