Doe meer aan de ECIU Creathon Europese denktank

Ben je klaar voor een Creathon? Een creatieve marathon die getalenteerde studenten en professionals uit heel Europa samenbrengt, met verschillende achtergronden, ervaringen en studierichtingen. Dit is je kans. Universiteit Twente en Novel-T organiseren samen met Linköping University op 13 en 14 november een Creathon.

Dit internationale evenement staat in het teken van de 'greatest minds think tank' en kun je ter plekke in Enschede deelnemen. Samen met tientallen collega-deelnemers ga je maatschappelijke, bedrijfskundige of technische cases verkennen en oplossen. Uitdagingen over steden en stadscentra, digitale inclusie, groene logistiek en energietransitie, gerelateerd aan het thema 'communities and a post-covid world'.

Programma

Het evenement begint op vrijdagavond met een gezamenlijke kick-off tussen de twee hubs in Enschede en Linköping. Op zaterdag en zondag zullen hybride teams werken aan uitdagingen. De teams bestaan uit minimaal twee personen per locatie, zodat ze ter plekke kunnen samenwerken, plus 2 of 3 deelnemers uit de andere hub voor de internationale samenwerking. Locatie is The Gallery op de campus. Het einde is op zondagmiddag rond 17:00 uur met een gezamenlijke, digitale wrap-up.

Zien we je? Meer info vind je hier.