HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studentenFeestelijke overhandiging van nieuwe concept-missie, visie en strategie op 6 november
Rikkert Harink

Na vele maanden hard werk van velen in het Shaping2030-traject is een bijzondere mijlpaal bereikt: op woensdag 6 november van 12.15 uur tot 13.15 uur wordt de nieuwe concept-missie, visie en strategie van de Universiteit Twente aangeboden aan de Universiteitsraad. De URaad bespreekt deze later dit jaar, te weten op 11 december.

Tijdens deze feestelijke bijeenkomst is er gelegenheid om even stil te staan bij hoe het document tot stand is gekomen op een manier die aansluit bij onze ambities. Tevens wordt bij deze bijeenkomst het 'Sustainable Scientist Initiative' ondersteunt. Samen met professor Albert van den Berg planten we de eerste boom.

Symbolisch zullen we gezamenlijk 2030 zaadjes planten om op deze wijze bij te dragen aan de (kleurrijke) biodiversiteit van de campus. Tevens wordt er een vegetarische lunch geserveerd.

De bijeenkomst vindt plaats op P3, de nieuwe parkeerplaats net noordelijk van de Horst, tegenover P2. Iedereen is uitgenodigd om dit feestelijke moment met ons te vieren.

Meer over Shaping2030 lees je op de projectwebsite