UTFaculteitenTNWNieuwsUitreiking Tutorial Innovation Award 2023

Uitreiking Tutorial Innovation Award 2023 Hoe maak je werkcollege's aantrekkelijker?

Op maandag 27 maart vond tijdens een lunchmeeting de uitreiking van TNW’s Tutorial Innovation Award plaats.

Drie prijswinnaars presenteerden kort hun idee en werden hiervoor beloond met een groot applaus. Naast een certificaat en een bos bloemen ontvingen zij van de faculteit ook een geldbedrag om hun idee verder uit te kunnen werken.

Dit succesvolle evenement smaakt naar meer, vooral omdat er veel goede en bruikbare ideeën tussen alle 14 inzendingen zaten. Het onderwijs moet aantrekkelijk blijven en innovatieve ideeën van docenten zijn hiervoor van groot belang. Dit evenement draagt bij aan een duurzame onderwijscultuur en zal jaarlijks terugkeren.