UTFaculteitenTNWNieuwsErasmus+ website 1.0

Erasmus+ website 1.0 Het portaal voor alle UT Erasmus+ activiteiten

SOIR presenteert met trots de nieuwe Erasmus+ pagina's. De site informeert u over het brede scala aan Erasmus+ activiteiten ontplooit op de UT. De website verbindt alle informatie rondom Erasmus+ op 1 plek!

Dit portaal draagt niet alleen bij aan de zichtbaarheid van Erasmus+ programma op de UT, maar geeft ook inzicht in behaalde E+-resultaten. Daarom vindt u er een speciale project pagina (KA107/KA171).

Verder hopen we collega's en studenten te inspireren om deel te nemen aan het Erasmus+ programma.

Help ons verbeteren!

Aangezien dit onze eerste E+ website lancering is, zal deze regelmatig updates bevatten o.a. op basis van uw feedback. Ook voor vragen over het programma, kunt u contact met ons opnemen. En, vind u een niet werkende link, nodigen we u ook uit dit te delen met SOIR.