UTFaculteitenTNWNieuwsTNW winnaars bij nationale KHMW-awards

TNW winnaars bij nationale KHMW-awards

Bij de landelijke KHMW-prijzen zijn maar liefst drie TNW-studenten in de prijzen gevallen:

• Lumen Eek won de Lorentzprijs voor theoretische natuurkunde, vanwege zijn uitstekende prestaties en afstudeerproject van zijn dubbelprogramma Applied Physics (UT) en Theoretical Physics (UU).
  • Laurens Spoelstra won de Pfizer Prijs voor zijn uitstekende werk in de master Biomedical Engineering waar hij werkte aan het ontwikkelen en ontwerpen van een Joint-on-chip multi-orgaan-op-chip platform om artritis te bestuderen.
  • Fieke ten Kate won de 2e prijs bij de Shell Graduation Prize for Physics voor haar uitstekende werk in de master AP en haar afstuderen in de ICE onderzoeksgroep.

Naast deze fantastische resultaten wonnen ook drie TNW-studenten aanmoedigingsprijzen:

• Lotte Hof won de aanmoedigingsprijs voor Natuurkunde en Technische Natuurkunde voor haar uitzonderlijke studieresultaten in techniek- en bètavakken in het eerste studiejaar.
  • Diede van der Ham won de aanmoedigingsprijs voor Biomedische Technologie. Diede viel onder meer op door haar oprechte interesse in celbiologie en haar uitstekende voorbereiding op practica. Naast haar prachtige cijfers valt ze op als een behulpzame, uiterst slimme student. Ze heeft een goed overzicht en is erg sociaal.
  • Dan Lozovanu won de Stimuleringsprijs voor Chemische Technologie voor studenten met uitstekende resultaten in het eerste studiejaar aan een Nederlandse instelling voor wetenschappelijk onderwijs.

De prijzen werden feestelijk uitgereikt op 28 november in Haarlem. Wij wensen de prijswinnaars veel succes bij hun verdere ontwikkeling!