UTFaculteitenTNWNieuwsNieuwe termijn voor Jennifer Herek als decaan van de faculteit TNW: “we zijn op de goede weg”

Prof. dr. Jennifer Herek is ook de komende vier jaar decaan van de Faculteit Science & Technology (TNW) van de Universiteit Twente. Het College van Bestuur van de UT verlengt haar aanstelling met een nieuwe periode. Jennifer Herek is decaan van de faculteit sinds 2019.

Sinds 2006 is Jennifer werkzaam bij de Universiteit Twente. In dat jaar werd zij aangesteld als hoogleraar Optical Sciences. Naast haar hoogleraarschap bekleedde ze nog diverse posities, waaronder die van decaan van University College Twente (ATLAS) en van het honoursprogramma.

In de komende periode richt Jennifer zich met haar team op de verdere doorontwikkeling van de faculteit. Over haar verlenging zegt ze: “Ik kijk ernaar uit om verder te bouwen op het momentum binnen onze faculteit. We voeren een aantal positieve veranderingen door in de structuur en manier van werken binnen de faculteit. We zijn op de goede weg, zowel de faculteit als de UT als geheel, ik ben enthousiast over wat de komende jaren gaan brengen.”

Het College van Bestuur wenst Jennifer veel succes in de aankomende periode en kijkt uit naar de volgende stappen van de faculteit