UTFaculteitenTNWEvenementenLezing: Toekomst van digitaal onderwijs door Sian Bayne

Lezing: Toekomst van digitaal onderwijs door Sian Bayne

De massale verschuiving naar online onderwijs die we door de pandemie hebben meegemaakt, laat ons nadenken over het soort onderwijs dat we in de toekomst zouden willen geven. Deze lezing wil dit nieuwe denken ondersteunen, door te focussen op wat onze digitale onderwijstoekomst drijft en door te argumenteren dat het nu tijd is om zelf te bepalen hoe we willen dat die toekomst eruitziet.

Op dinsdag 18 mei zal Sian Bayne (Professor Digital Education & Director of Education at the Edinburgh Futures Institute) belangrijke thema's bespreken zoals de plaats van de campus in de post-digitale wereld, hoe COVID onze praktijk als academische docenten heeft veranderd en hoe universiteiten hun eigen toekomstige beeld van onderwijs kunnen ontwerpen.

Met deze inspirerende lezing van Sian Bayne trapt de Faculteit TNW de eerste editie van de TNW Month of Education af.