Aan de leden van de OV BSP, TKT en FC,

De mooie nazomer biedt een goede gelegenheid aan de besturen van Business en Science Park, Technologie Kring Twente en de Stichting Faculty Club voor de start van een nieuwe reeks maandelijkse Business & Science borrels.

De gezamenlijke besturen beogen met deze maandelijkse borrels de contacten tussen Business en Science op informele wijze te versterken. De borrels zullen om de maand bij ‘Science’ en bij ‘Business’ gehouden worden, met voor de Scienceborrels de Blomzaal van de Faculty Club en voor de Businessborrels de Skybox van het Arke Stadion als locatie.

De borrels zullen steeds op de inmiddels voor sommigen van u vertrouwde laatste donderdag van de maand plaatsvinden om 17.00 uur, met tot uiterlijk 17.15 uur een korte inleiding vanuit Business-, respectievelijk Science-perspectief. Die inleidingen kunnen u extra gespreksstof leveren voor een informele gedachtewisseling tussen Business en Science.

De eerste borrel vindt plaats op donderdag 29 september om 17.00 uur in de Blomzaal van de Faculty Club van de Universiteit Twente.

Eric Jan de Widt, directeur van de Holding UT, zal van 17.00 tot 17.15 uur een inleiding houden over de activiteiten van de Holding als intermediair tussen Business en Science.

Voor de borrels in de Faculty Club geldt dat in het restaurant van de Faculty Club na afloop een zogeheten donderdagmenu verkrijgbaar is, een wisselend drie gangen menu voor onder de € 20,-.

Het zou fijn zijn als u van te voren even meldt dat u daar gebruik van wilt maken.

053 489 23 99

Wij hopen op een enthousiaste deelname van u allen aan deze Business & Science-borrels, waaraan voor u geen kosten verbonden zijn.

Met dank aan de sponsors en de Faculty Club.

De agenda voor de komende 3 maanden ziet er als volgt uit:

27 oktober Sky Box Arke Stadion

24 november Faculty Club

15 december Sky box Arke Stadion (i.v.m. kerst 1 week eerder)

Met vriendelijke groet

Besturen OV BSP, TKT en FC