UTFaculteitenETNieuwsBiba Visnjicki neemt afscheid van FPC@UT

Biba Visnjicki neemt afscheid van FPC@UT

Met ingang van 1 april aanstaande zal Dr. B. (Biba) Visnjicki het Fraunhofer Project Center bij de Universiteit Twente verlaten. Biba heeft sinds 2017 de functie van managing director van het center bekleed.

Universiteit Twente en Fraunhofer IPT willen hun dank en waardering uitspreken voor Biba: voor haar toewijding, energie en visie, waarmee zij een belangrijke bijdrage heeft geleverd aan de ontwikkeling van FPC@UT. In de afgelopen jaren is een stevig fundament gelegd waarop het center in de komende periode verder kan groeien en succesvol kan zijn.

We wensen Biba heel veel succes bij de verder stappen in haar carrière.

Wil je meer weten over waar het Fraunhofer Project Center van de Universiteit Twente zich mee bezig houdt? Lees dan het online InnovatieNu magazine, waarin ook een interview met Biba is opgenomen.