UTFaculteitenETNieuwsDave Matthews benoemd tot Distinguished Chair Professor aan de Feng Chia University, Taiwan

Dave Matthews – UHD Surface Design and Engineering - is per 1 augustus 2020 benoemd tot Distinguished Chair Professor bij de Feng Chia University (FCU), Taiwan. De benoeming is een unieke erkenning van de samenwerking die hij heeft ontwikkeld met de afdeling Materials Science and Engineering bij FCU en zal deuren openen om onze onderzoeks- en onderwijsbanden met FCU en andere universiteiten en industrie in Taiwan de komende jaren te versterken.

De samenwerking met FCU richt zich op het combineren van nieuwe coatingtechnologieën met het ontwerpen van oppervlakte topologieën, om hybride oppervlakken te produceren voor het verbeteren van de functionele prestaties van een grote reeks aan producten en toepassingen, nauw gekoppeld aan onderzoeks- en onderwijsportfolio's binnen ET.