UTFaculteitenEEMCSAgendaC++ en DPM trainingen - GEANNULEERD

C++ en DPM trainingen - GEANNULEERD

MercuryLab biedt de volgende intensieve trainingen aan in C ++ en DPM-simulaties die plaatsvinden tussen 20 en 24 april 2020 aan de Universiteit Twente.

20 tot 22 april 2020:  C ++ voor programmeurs en C ++ voor softwareontwikkeling

22 tot 24 april 2020: De basisprincipes van discrete deeltjessimulaties en C ++ voor softwareontwikkeling

Per cursus:

Industrie: € 850. Academisch: € 510. Ontvang € 50 korting wanneer u The Fundamentals of Discrete Particle Simulations plus een andere cursus bijwoont. De prijs is inclusief alle benodigde cursusmaterialen, lunch en versnaperingen.

De cursus C ++ voor programmeurs (voorheen A Practical Introduction to C ++ genoemd) volgt een praktische, no-nonsense benadering van het lesgeven in de veel gebruikte en veelzijdige programmeertaal C ++. De cursus is toepassingsgericht en biedt u de vaardigheden en kennis die u nodig hebt om goed geschreven en nuttige C ++ -programma's te produceren. De cursus is geschikt voor diegenen die een basiskennis van C ++ hebben en hun vaardigheden verder willen uitbreiden en versterken, evenals een eerste introductie voor diegenen die volledig onbekend zijn met de code.

Onze cursus Fundamentals of Discrete Particle Simulations leert je de achtergrondkennis die nodig is om de Discrete Particle Method (DPM) toe te passen op echte wetenschappelijke en industriële problemen. Je leert hoe je simulaties ontwerpt en maakt die de dynamiek en het gedrag van deeltjesvormige en korrelige systemen nauwkeurig kunnen reproduceren, en hoe je deze simulaties kunt gebruiken om real-world systemen beter te begrijpen, voorspellen, controleren en optimaliseren. Onderwerpen omvatten een inleiding tot korrelige materialen, contactmodellering, contactdetectie, complexe geometrieën, kalibratie en validatie en nabewerking.

De cursus staat volledig op zichzelf; een basiskennis van programmeren wordt echter sterk aanbevolen. Degenen met een reeds bestaande kennis van C ++ zullen een diepere waardering van de gebruikte technieken kunnen krijgen en meer complexe taken kunnen uitvoeren. Daarom, als je geen ervaring hebt met C ++, wil je misschien ook onze C ++ voor programmeurs volgen en profiteren van onze korting van € 50.

C ++ voor softwareontwikkeling is bedoeld voor degenen die willen leren hoe ze grote complexe softwarepakketten kunnen ontwikkelen. Het leert geavanceerde programmeerconcepten, zoals dynamisch geheugenbeheer; optimaliseren voor snelheid en geheugengebruik; geavanceerd gebruik van klassen; foutafhandeling; build systemen (inclusief cmake) en code management (inclusief git en svn). Kennis van de basisconcepten C ++ wordt verondersteld.

De cursussen worden gegeven in het U Parkhotel (https://www.uparkhotel.nl/en) in Enschede, Nederland. De cursussen duren tweeënhalve dag en zijn zodanig gepland dat ze afzonderlijk of samen kunnen worden gevolgd. De cursussen zijn geschikt voor studenten op bachelorniveau of postuniversitair niveau, evenals postdoctorale onderzoekers en degenen die in de industrie werken, of zelfs personen die geïnteresseerd zijn in het verwerven van nieuwe vaardigheden en het verbeteren van hun inzetbaarheid. Vanwege de hoge docent-tot-cursistenverhouding en de brede vaardigheden van ons team, kunnen alle niveaus van eerdere computerkennis gemakkelijk worden ondergebracht.

Aanmelden:

Als u geïnteresseerd bent in het boeken van uw plaats op een van onze cursussen, of gewoon meer wilt weten over onze aangeboden diensten, neem dan contact met ons op via bookings@mercurylab.org. Raadpleeg ook onze website www.MercuryLab.org

Voor meer informatie en de mogelijkheid om de code voor open-source deeltjessimulaties te downloaden, bezoekt u www.MercuryDPM.org.

We kijken ernaar uit van u te horen en u te zien op een van onze trainingen.

Houd er rekening mee dat de trainingen in het Engels worden gegeven.

Vriendelijke groeten,

Het MercuryLab-team