UTFaculteitenEEMCSAgendaStartup Talk met Edwin Vlieg - Oprichter Moneybird

Startup Talk met Edwin Vlieg - Oprichter Moneybird "Wij maken boekhouden leuk"

Edwin Vlieg is de oprichter van Moneybird en op 27 oktober gast in onze Startup Talk. Moneybird is een snelgroeiende boekhoud-oplossing voor het MKB. Hij studeerde Computer Science aan de University of Twente en begon zijn bedrijf tijdens zijn master. In 2008 lanceerde Moneybird het eerste product. Op dit moment heeft het bedrijf 40 werknemers en meer dan 200.000 Nederlands gebruiken het platform. Ook niet onbelangrijk, het bedrijf geeft echt om de werknemers en stimuleert een 9-tot-5 werkdag om stress te verlagen.

Tijdens de Startup Talk zal Edwin vertellen over de uitdagingen die hij tegenkwam met zijn bedrijf en hoe Moneybird vanaf nu gaat groeien. De UT-alumnus motiveert jong talent om te ondernemen. Twijfel je nog om te ondernemen? Bereid je vragen voor en meld je aan voor de talk