UTFaculteitenEEMCSAgendaCuriousU 2020 (CANCELLED)

CuriousU 2020 (CANCELLED) International summer school

CuriousU combineert een summerschool met een festival en biedt daardoor een unieke ervaring: academische cursussen, muziek, sport, theater, inspirerende sprekers. We hebben het allemaal. De laatste editie van CuriousU was een groot succes met meer dan 260 deelnemers uit 50 landen wereldwijd. CuriousU  - CANCELLED DUE TO THE CORONA VIRUS

Laat je inspireren door de after movie van afgelopen jaar:

Wat kost het?

We bieden een compleet pakket aan met daarin de course, het festivalprogramma, voedsel en een accommodatie! Lees meer over de verschillende accommodaties, onze courses en de kosten voor deelname. Deze informatie is in het Engels.

Een festival?

Naast onze courses zijn er ook inspirerende sprekers, entertainment en een sociaal programma. Dit alles vindt plaats op de levendige University of Twente campus. Bekijk nu het CuriousU programma (in het Engels).

Ga door naar de Engelse pagina van CuriousU.