UTDienstenCFMDuurzaamheidEvenementenEnergiecrisis voor studenten: lunchlezing met informatie en support
Rikkert Harink

Energiecrisis voor studenten: lunchlezing met informatie en support Hoe houd je je energiefactuur onder controle?

Waaier 2, Universiteit Twente

Stijgende energieprijzen en wat jij kan doen

De energiecrisis in Europa raakt ons allemaal. De prijzen van brandstof, gas en elektriciteit stijgen tot ongekende hoogte. Voor studenten betekent dit dat hun energierekening zo'n €1000 per student hoger kan zijn. Het goede nieuws is dat daardoor de impact die je kan hebben om je rekening te verlagen ook toeneemt. Nu maatregelen nemen om energie te besparen is essentieel.

De sleutel tot het zo laag mogelijk houden van je rekening is samenwerking en kennis. Daarom organiseert Nando Tolboom, promovendus en medeoprichter van start-up Realised, een informatie- en ondersteuningscollege voor studenten over maatregelen die je kan nemen om je energierekening onder controle te houden. Kom op 13 september om 12:45 naar Waaier 2 en ontdek wat je kunt doen.

De lezing wordt ondersteund door de Universiteit Twente, woningcorporaties: De Veste, SJHT, en Plaza, en het Energieloket Enschede.