UTVrijhof CultuurGlobal Comedy Night

Global Comedy Night i.s.m. Comedytunes

WANT ER VALT NOOIT GENOEG TE LACHEN

Hilarisch, vlijmscherp, griezelig, inventief, soms vreemd, maar altijd grappig. Een ongedwongen avond met een keur aan komische talenten. Op een Comedy avond zie je de beste comedians van Nederland en MC Adam Fields die de avond aan elkaar praat. Een echte Londenaar die al een tijdje in Amsterdam woont. Hij observeert de Nederlanders en deelt zijn verbazing met het publiek via zijn onnavolgbare Britse gevoel voor humor. Hij houdt de mensen een spiegel voor. Want ook al woont Adam hier al een tijdje, hij is een echte Engelsman gebleven.

Kom eens langs! De maffe verhalen van comedians zorgen dat je automatisch endorfine en gelukshormonen gaat aanmaken. Na een avondje Comedy zul je merken dat je weer buiten staat met een fris en energiek gevoel. Gun jezelf die volle tank endorfine en dat frisse en energieke gevoel.

Global Comedy Night i.s.m. Comedytunes, want er valt nooit genoeg te lachen!

Zodra de line-up bekend is, delen we die op de website en onze socials.

Prijzen

Studenten met UnionCard€ 5,-