UTVrijhof CultuurGlobal Comedy Night

Global Comedy Night i.s.m. Comedytunes

WANT ER VALT NOOIT GENOEG TE LACHEN

Hilarisch, vlijmscherp, altijd grappig. Een ongedwongen avond met een keur aan komische talenten. Ook op deze laatste Comedy avond van het jaar praat MC Adam Fields de avond aan elkaar. Een echte Londenaar die al een tijdje in Amsterdam woont. Hij observeert de Nederlanders en deelt zijn verbazing met het publiek via zijn onnavolgbare Britse gevoel voor humor. Hij houdt de mensen een spiegel voor. Want ook al woont Adam hier al een tijdje, hij is een echte Engelsman gebleven.

Line-up

Kor Hoebe

Kor is half Pools en half Nederlands. Dat maakt hem gemiddeld een Duitser. Kor is een geboren en getogen Amsterdammer. Ondanks dat hij relatief dicht bij Groot-Brittannië is opgegroeid, spreekt hij Amerikaans Engels met een Nederlands accent. Hij probeert zich kwetsbaar op te stellen op het podium, niet omdat hij dat wil maar omdat hij dat moet. Hij ziet eruit als het liefdeskind van Richard Branson en Boris Becker. Daarom moet hij dat ook.

Bob Koomen

Bob's dagen bestaan uit het ronddwalen over de zin en onzin van het leven. Waar dit in zijn vroege leven een eindeloze nutteloze domme bezigheid leek, is het een uitstekende invalshoek gebleken voor het creëren van komedie. EN hij is een vast gezicht van de Comedytrain. Kom hem zien, het is de moeite waard.

Kom eens langs! De maffe verhalen van comedians zorgen dat je automatisch endorfine en gelukshormonen gaat aanmaken. Na een avondje Comedy zul je merken dat je weer buiten staat met een fris en energiek gevoel.

Global Comedy Night i.s.m. Comedytunes, want er valt nooit genoeg te lachen!

Studenten met UnionCard€ 5,-
Medewerkers Universiteit Twente€ 7,50