UTVrijhof CultuurSHOT & Shaffy

SHOT & Shaffy SHOT

Shot & Shaffy

Het concert van de kersverse Nederlands Kampioen in de eerste divisie zal in het teken staan van SHOT & Shaffy en bestaat uit twee gedeeltes.

Voor de pauze zal SHOT de nieuwste compositie van Alex Poelman: ‘Jekyll & Hyde’ spelen. Dit werk is speciaal gecomponeerd voor harmonieorkest en twee solo trompettisten. SHOT zal het stuk uitvoeren samen met trompettisten Jeroen Schippers (Marinierskapel der Koninklijke Marine) en Jordi Lensink (Orkest van de Koninklijke Marechaussee).

Na de pauze voegen zangeres Micheline Van Hautem en bastrombonist Jos Jansen zich bij het orkest op het podium om samen het repertoire van Ramses Shaffy te vertolken. ‘Shaffy & Brass’ is het nieuwe project van Micheline en Jos, een vervolg op het succesvolle ‘Brel & Brass’ wat SHOT in 2018 heeft uitgevoerd.

SHOT

SHOT is het Student Harmonie Orkest Twente, bestaande uit 65 enthousiast muzikale studenten uit Twente. Afgelopen april heeft SHOT de eerste prijs binnengesleept op de Open Nederlands Harmonie Kampioenschappen (ONHK) en hiermee benoemt tot Nederlands Kampioen. Na deze overwinning is SHOT weer druk bezig met een nieuw programma.

Prijzen

Studenten met UnionCard€ 12,50