UTVrijhof CultuurGlobal Comedy Night

Global Comedy Night i.s.m. Comedytunes

WANT ER VALT NOOIT GENOEG TE LACHEN

Hilarisch, vlijmscherp, soms vreemd, maar altijd grappig. Comedy Night is een ongedwongen avond met een keur aan komische talenten. Op een Comedy avond zie je de beste comedians en MC Adam Fields die de avond aan elkaar praat. Een echte Londenaar die al een tijdje in Amsterdam woont. Hij observeert de Nederlanders en deelt zijn verbazing met het publiek via zijn onnavolgbare Britse gevoel voor humor.

Kom eens langs! De maffe verhalen van comedians zorgen dat je automatisch endorfine en gelukshormonen gaat aanmaken. Na een avondje Comedy zul je merken dat je weer buiten staat met een fris en energiek gevoel. Gun jezelf die volle tank endorfine en dat frisse en energieke gevoel.

Global Comedy Night i.s.m. Comedytunes, want er valt nooit genoeg te lachen!

Line-up

Deze keer in de line-up, twee komedians met 'kilometers' humorvolle ervaring in hun pocket:

Wilko Terwijn

Wilko Terwijn is stand-up comedian sinds 1995 en heeft sindsdien overal opgetreden. Van New York tot Lowlands en alles daar tussenin. Hij brak door met zijn oudejaarsavond stand-up shows op tv en ging het theater in met zijn solovoorstellingen. Wilko was een vaste deelnemer aan De Grote Improvisatieshow. Hij werkt ook veel achter de schermen. Hij is een van de hoofdschrijvers van de Comedy Central Roasts en deed dat ook voor het Correspondents Dinner van premier Mark Rutte.

Ondanks de talloze tv-projecten, zijn radiocolumns en zijn werk als Creative is stand-up comedy nog steeds zijn eerste liefde. Hij treedt regelmatig op in het land in het theater en comedy clubs.

Tom Rhodes

Tom Rhodes is een wereldreizende komiek die nu zijn 30e jaar als stand-upcomedian viert. De New York Times omschrijft hem als "een voornamelijk natuurlijk intellect met een talent voor het rapporteren van de harde realiteit van het leven met een donker en absurd optimistisch cynisme".

Als avonturier die zijn eigen weg zoekt, heeft Rhodes een carrière opgebouwd die niet alleen bestaat uit stand-up specials, een sitcom, een reisshow, een late night talkshow, talloze live cd's en dvd's, zijn veelgeprezen podcast Tom Rhodes Radio en als reisschrijver voor de Huffington Post. Na het uitbrengen van zijn nieuwe uur durende special Light Sweet Crude op Netflix heeft Rhodes een lange, rauwe carrière achter de rug die alle uithoeken van de wereld beslaat.

Hij was te zien op: Comedy Central, Netflix, BBC, The Tonight show, Kevin Masters Late Night & Yorin Travel.

Studenten met UnionCard€ 5,-
Medewerkers Universiteit Twente€ 7,50