Diepzeekerk Theatergezelschap Project Wildeman

Ontdek jouw stille wateren

Diepe ontspanning, even weg van de drukte van alledag. Diepzeekerk neemt je mee in een meditatieve ervaring vol muziek en klanken, poëtische teksten en visualisaties. Herstel je lichaam en geest met deze ontspannende ervaring.

Aan de oppervlakte is de zee vaak onstuimig, maar wanneer je dieper afdaalt kan het verrassend rustig zijn. Theatergezelschap Project Wildeman voert je in DiepzeeKerk mee op de golven van je gedachten en de in klanken gevangen stilte van de diepzee.

Samen met de andere bezoekers zit je midden in "de kerk" en daal je af naar de diepere lagen van je onderbewustzijn. Naar je eigen DiepzeeKerk. Wat zie je daar, wat voel je en wat doet het met jou om omringd te zijn door water? In een gezamenlijke én persoonlijke ervaring laat Project Wildeman je ontdekken welke stille wateren er zich bevinden onder jouw oppervlakte.

Wellbeing weeks

Deze voorstelling is onderdeel van de wellbeing weeks. Let op; er zijn slechts enkele plekken beschikbaar.

Prijzen

Studenten met UnionCard€ 5,-