UTVrijhof CultuurGlobal Comedy Night
Adam Fields

Global Comedy Night MC Adam Fields & guests

Lachen gegarandeerd

De Global Comedy Night is een avond stand-up in zijn puurste vorm. Hilarisch, messcherp, gortdroog, inventief, vreemd of met een muzikale twist, maar altijd grappig. Want dat is waar stand-up om draait: de grap!

De Comedy Night is een ongedwongen avond, met je telefoon op vliegtuigstand, een Master of Ceremonies en de beste comedians van overzees, want dat is tenslotte de bakermat van de stand-up comedy.

Master of Ceremonies Adam Fields is een Londenaar die in Amsterdam rondloopt. Niet als Easyjet weekendtoerist, maar als permanent bewoner. Hij observeert de Nederlanders en deelt zijn verbazing met het publiek door zijn onnavolgbare Britse gevoel voor humor. Hij houdt mensen een spiegel voor. Want ondanks dat Adam hier al een tijd woont, is hij toch een echte Engelsman gebleven. Met duizenden comedy shows gespeeld in comedy venues, theaters, festivals, studenten- en bedrijfsevenementen over de hele wereld, is hij een veteraan in het Nederlandse comedy circuit en is een vaste huiscomic in het Comedy Café Amsterdam.

Verder in de line-up Edo Berger. Met een lange staat van dienst en een veelzijdige CV, is Edo een grote, energieke verschijning op het podium. Naast zijn werk in Nederland is hij een van de meest veelgevraagde Nederlandse comedians op het internationale circuit en speelde van Moskou tot Tokio.

Nigel Williams een echte routinier en rot in het vak. Nigel weet als geen ander zijn publiek te overdonderen. Met subtiele tempowisselingen weet hij zijn toehoorders naar zich toe te trekken tot zij hem gezamenlijk innig omarmen. Want Nigel Williams is een comedian om van te houden.

Prijzen

Studenten€ 5,-