UTVrijhof CultuurGlobal Comedy Night

Global Comedy Night An evening of laughter

Klaar voor een avond lachen, gieren, brullen?

Combineer dit jaar de Comedy Night met de kerstborrel! Hoe leuk is het om met je team of accosiation 2022 af te sluiten met humor en in lachen uit te barsten! Bereid je voor op een avond vol hilariteit over de Nederlandse cultuur, grappige situaties en persoonlijke anekdotes van de comedians. Hilarisch, vlijmscherp, graatmager en altijd grappig. Vorige keer werd er verstoppertje gespeeld! Wat gaat er deze keer gebeuren? Niemand weet het, maar u gaat zeker samen lachend het jaar uit!

Line-up:

Adam Fields

Master of Ceremonies Adam Fields is een Londenaar die in Amsterdam rondloopt. Niet als Easyjet weekendtoerist, maar als permanent bewoner. Hij observeert de Nederlanders en deelt zijn verbazing met het publiek door zijn onnavolgbare Britse gevoel voor humor. Hij houdt mensen een spiegel voor. Want ondanks dat Adam hier al een tijd woont, is hij toch een echte Engelsman gebleven.

Odette van der Molen

Winnares van de Comedy Talent Award 2019, Odette van der Molen is gemaakt voor de spotlights! Met haar zelfspottende, scherpe humor en spot-on typeringen daagt ze het moderne leven en de generatiekloof uit en maakt ze deze belachelijk met haar relateerbare onderwerpen. Ze kan scherp, eerlijk en direct zijn, waarbij ze zichzelf niet spaart en niet geheel vrij is van enige zelfspot. Odette maakt moeiteloos contact met haar publiek op zowel een charmante als speelse manier!

Nigel Williams

Een van de 'founding fathers' van de nieuwe golf van Belgische stand-up comedy. Nigel's comedy is sociaal commentaar met een 'grappig sausje', 'ruw en klaar' en niet altijd voor de zwakkeren. De afgelopen jaren toerde Nigel door heel Europa met comedy in zijn moedertaal en richtte hij de (inmiddels legendarische) comedyclub 'Stand-Up Antwerp' op, met Engelstalige topcomedians van over de hele wereld. Nigels act is soms politiek, soms observerend, maar altijd geëngageerd, woedend en vooral f***-ing grappig.

Prijzen

Studenten€ 5,-