UTVrijhof CultuurYoga in concert

Yoga in concert Jan Kuiper, Yvonne de Hoop en Iris Kroes

ERVAAR, VOEL EN BELEEF

Yoga in Concert is een unieke beleving van yoga en muziek. Yogahoudingen, klank en meditatie komen samen in dit bijzondere concept. Alles is mogelijk: actief meedoen op je yogamat, ontspannen achterover leunen terwijl je luistert naar de mooie muziek of een combinatie van beiden. Tijdens de voorstelling nemen we mee in een flow van muziek, beweging, adem en ontspanning.

Naast een succesvolle carrière als gitarist met zijn band The Five Great Guitars, is Jan Kuiper een fervent Yogi. Deze twee passies combineert hij met dit succesvolle format Yoga in Concert. Voor Yvonne de Hoop is yoga leven uit het hart. Haar professionele kennis op het gebied van verschillende vormen van Yoga en jarenlange ervaring komen samen in Yoga in Concert.

Samen met ‘The Voice of Holland’-winnares, zangeres en harpiste Iris Kroes nemen Jan en Yvonne je mee in een unieke innerlijke reis. Yoga in Concert is geschikt voor alle niveaus. Meld je aan en beleef jouw unieke reis.

Bekijk de korte video voor een sfeerimpressie.

Studenten€ 5,-
Medewerkers Universiteit Twente€ 7,50