UTVrijhof CultuurLet’s go OUTside! - geannuleerd
ArtEZ Master of Music

Let’s go OUTside! - geannuleerd ArtEZ Master of Music

Geannuleerd wegens corona maatregelen. Gekochte tickets worden z.s.m. terugbetaald.

ArtEZ Master of Music studenten spelen in de openlucht.

Studenten van de masteropleiding van het ArtEZ conservatorium in Zwolle onderzoeken continu nieuwe presentatievormen, en nieuwe manieren om muziek in een relevante context te plaatsen. Omdat concerten in zalen nog wel een tijd gepaard zullen gaan met belemmerende maatregelen, is buiten spelen op zich al een relevante context geworden. Deze musici zijn zich ook bewust van de urgentie die hun repertoire nu moet hebben: als het uitoefenen van je vak niet meer vanzelfsprekend is beïnvloed dat je artistieke keuzes. Op die manier is dit concert een reflectie van een authentieke situatie, met lichtpuntjes.

Ondersteunende lessen in dit project worden gegeven door de artistieke leiding van het Nederlands Kamerkoor

Prijzen

Studenten€ 5,-