© Ugo Petrus Nnebedum

WAK 2020 Ugo Petrus Nnebedum

Vrijhof Cultuur presenteert elke 6 weken nieuwe kunstexposities in de Vrijhof, op de Campus van de Universiteit Twente (UT). Ons uitgangspunt is om tentoonstellingen te maken met jonge professionele kunstenaars, meestal uit deze regio. Als uitzondering hierop geven we tijdens de WAK (Week van de Amateur Kunst) voorrang aan studenten en medewerkers van de UT zelf.
Dit jaar is het de student Ugo Petrus Nnebedum, student Industrieel Ontwerpen aan de Universiteit Twente.

Ugo Petrus Nnebedum is een autodidactisch mixed media-kunstenaar. Hij begon met potloodportretten en evolueerde vervolgens naar potloodkleuren en aquarellen en veranderde uiteindelijk in allerlei soorten virtuele en traditionele materialen die hij gebruikt op verschillende media, bijvoorbeeld textiel, papier of hout.

Zijn werk zal te zien zijn via een beamer presentatie met als toevoeging één origineel, om de bezoeker te laten zien hoe het gemaakt is.