UTVrijhof CultuurGlobal Comedy Night - GEANNULEERD
Adam Fields
Zuva Martens

Global Comedy Night - GEANNULEERD Ria Lina, Zuva Martens & MC Adam Fields

De Global Comedy Night is een avond stand-up in zijn puurste vorm. Hilarisch, messcherp, gortdroog, inventief, vreemd of met een muzikale twist, maar altijd grappig. Want dat is waar stand-up om draait: de grap!

De Comedy Night is een ongedwongen avond, met je telefoon op vliegtuigstand, een Master of Ceremonies en de beste comedians van overzees, want dat is tenslotte de bakermat van de stand-up comedy.

Ria Lina

Onverschrokken, provocerend en erg grappig, Ria Lina is een zeer ervaren komiek, schrijver, acteur en een van de hardst werkende artiesten in de branche. Een enorm bewonderde act op het Britse comedycircuit, ze dwingt respect af vanaf het moment dat ze het podium oploopt en levert met natuurlijk gemak, energie en felheid. Ria is de enige vrouwelijke Filipijnse komiek in Britse stand-up en headlines in grote clubs in het VK en internationaal.

Ria heeft alle diploma's tot een doctoraat in Virologie op haar naam staan, dus niet alleen haar komedie is zeer intelligent en geen onderwerp is te taboe. Haar gedurfde routines hebben altijd een vuistslag en zitten vol charme en bijtende humor.

Zuva Martens

Zuva is een ‘fluffy’ stand-up comedian met een scherp randje. Hij staat relaxt op het podium en maakt grappen over zijn persoonlijke leven, politiek en rassen – vaak ten koste van hemzelf. Zijn gevatte en out-of-the-box clous zullen je vermaken van begin tot eind en ze hebben hem gemaakt tot een blijver in de Engelse comedy scene. Hij treedt regelmatig op op plekken zoals het Amsterdamse Comedy Café en Boom Chicago.

Master of Ceremonies Adam Fields is een Londenaar die in Amsterdam rondloopt. Niet als Easyjet weekendtoerist, maar als permanent bewoner. Hij observeert de Nederlanders en deelt zijn verbazing met het publiek door zijn onnavolgbare Britse gevoel voor humor. Hij houdt mensen een spiegel voor. Want ondanks dat Adam hier al een tijd woont, is hij toch een echte Engelsman gebleven.

Studenten€ 5,-
Medewerkers Universiteit Twente€ 7,50