UTVrijhof CultuurSpirits of SOUL!
(c) Veerle Bastiaanssen

Spirits of SOUL! NSJO 2019

Zin om een avond te genieten van knallende soulclassics, lekkere groovy sounds en een spetterende show? Het Nederlands Studenten Jazz Orkest (NSJO) gaat weer op tour! 30 studenten uit heel Nederland hebben zich een week lang opgesloten om fulltime te repeteren en een geweldige show neer te zetten. Uniek aan het NSJO is dat de studenten, waaronder een aantal UT-studenten, overwegend amateurmusici zijn die op torenhoog niveau muziek maken.

NSJO 2019 zal volledig in het teken van soul staan. Oude soulclassics worden afgestoft en afgewisseld met op soul geïnspireerde muziek van hedendaagse artiesten, waardoor je een gevarieerd muzikaal spektakel te wachten staat. Denk aan de lekkere soulsound van klassiekers als James Brown, Aretha Franklin en de Jackson 5. Het NSJO staat dit jaar onder leiding van saxofonist en bandleider Nils van Haften. Trompettist Jan van Duikeren zal als solist in de spotlight staan, en frontman David Dam voorziet het NSJO met zijn rauwe stem van een échte soulvibe.

Het NSJO biedt garantie op een heerlijke swingende avond, die in stijl wordt voortgezet met de nodige dansplaatjes op de speler!

Prijzen

Studenten€ 12,-