UTVrijhof CultuurAgendaA Bright Starry Night

A Bright Starry Night SYA (Suddenly Years Align)

Spatzuivere meerstemmige harmonieën

Drie zangeressen die zichzelf begeleiden op verschillende akoestische instrumenten zoals harp, gitaar, piano, fluit en mandoline. Ze delen de liefde voor mooie vocale harmonieën. Deze liefde hebben ze omgezet in eigen muzikale arrangementen. Dit resulteert in luisterconcerten waar steeds iets nieuws te ontdekken valt.

Het zorgvuldig geselecteerde repertoire bevat originelen, eigen nummers en nummers van artiesten als: James Taylor, Venice, Ed Sheeran en Crosby Stills and Nash. Maar ook minder bekende artiesten komen langs. Ze zingen zowel in het Nederlands als in het Engels.

• Amanda Muller | zang, (bas)gitaar, mandoline & fluit
  • Yvonne Leek | zang, piano & accordeon
  • Daphne van de Bor | zang, (bas)gitaar & mondharmonica

Naast de melodische instrumenten bespelen we ook diverse percussie-instrumenten. Laat je verrassen door onze diversiteit aan geluid!

Nieuwsgierig? Klik op de video voor een voorproefje:

Studenten met UnionCard€ 5,-
Medewerkers Universiteit Twente€ 7,50
Anderen€ 12,50
A Bright Starry Night SYA (Suddenly Years Align)