UTVrijhof CultuurAgendaLanguage FREE Songwriting
Photo: Franck Ligtenberg

Language FREE Songwriting Frank Blueka

Hoe klanken en songs ontstaan

Frank Blueka speelt semi-akoestisch en zijn specialiteit is het terugbrengen van rocksongs tot hun essentie. Een rock poëet, relaxed en doeltreffend. In de theaters ingebed in een beeldend verhaal, op festivals en in kroegen met een herkenbare sound. Verrassend, spannend en altijd die warme stem, die het publiek doet stilstaan en nieuwsgierig maakt… Soulvol, met invloeden uit rock, blues, Ierse invloeden en wereldwijde folk.

Door zijn muziek en benadering laat Frank jou interactief ervaren hoe zijn klanken en songs ontstaan vanuit verschillende klanken en taalvrij denken. Ook dat klankverschillen tussen talen bij dezelfde song tot hele andere verhalen kunnen leiden. Frank gebruikt speciale lichtinstellingen als sfeervolle achtergrond. Hierdoor ontstaat een magische sfeer.

Laat je meenemen in de wereld van klanken en leer hoe songs ontstaan. Boek nu je ticket!

Benieuwd? Luister naar zijn nieuwe singel.

Muziekrechten: Frank Blueka & Stereophonics

Prijzen