UTFaculteitenTNWNieuwsNovel-T START programma voor gedreven (student) ondernemers

Novel-T START programma voor gedreven (student) ondernemers Een nieuw cohort begint 10 maart - meld je nu aan!

Heb jij een innovatief businessidee? En ben je klaar om te starten? Dan is het Novel-T START programma iets voor jou!

Het START Programma is de validatiesprint voor jouw innovatieve businessidee. Met dit programma zet je de eerste stappen met je businessidee. Het programma is gratis voor deelnemers, maar met onze tools, expertise en coaching ter waarde van meer van €7.000 laten we slechts 10 personen per cohort toe.

Ben jij door de toelating? Dan krijg je toegang tot onze experts en coaches. Zij dagen je uit om jouw idee te valideren en snelle vooruitgang te boeken met de uitwerking ervan.

Meld je aan voor de deadline op 5 maart en wie weet word je de volgende grote startup!