UTFaculteitenTNWEvenementenCreate Tomorrow 2021

Create Tomorrow 2021

Ben je ready om mee te doen aan de grootste think tank ter wereld?

In deze bijzondere tijden zet de organisatie van Create Tomorrow een online editie op! Op 27 en 28 mei 2021 brengt Create Tomorrow studenten en innovatieve bedrijven samen online om deel te nemen aan een indrukwekkende online denktank! Door inspirerende sprekers, motiverend entertainment en interessante cases, dagen we je uit om met de beste oplossing te komen. Vanuit je eigen huis kan je deze kans aangrijpen om nieuwe baanbrekende oplossingen te bedenken voor de uitdagingen van bedrijven die zich willen voorbereiden op morgen. Als je de jury overtuigt dat jouw idee het beste is, maak je kans op de hoofdprijs van € 1.000!

DAG 1

De eerste dag staat in het teken van innovatie, wereldwijde trends en paneldiscussies binnen vier verschillende thema’s. Bedrijven stellen zich voor en trappen hun cases af.

DAG 2

Deze dag kan je nadenken over de oplossingen voor je case. Deze intensieve dag resulteert in een uitgewerkt idee voor elk team. Overdag zullen we om 13.00 uur een korte pauze houden voor lunch en meer inspirerende keynotes. Na een kleine rustpauze kan je weer verder werken aan je cases. De winnaars van de case pitchen de winnende ideeën in de avond voor het grote publiek. Uiteindelijk kiest een onafhankelijke jury de winnaar van Create Tomorrow 2021.

Bestel je tickets

Om deel te kunnen nemen heb je tickets nodig. Bestel je tickets nu!

Meer informatie over Create Tomorrow 2021