UTFaculteitenTNWEvenementenAudities TEDxTwenteU

Audities TEDxTwenteU

De audities en het evenement worden uitsluitend in het Engels gehouden.

Heb je een “idea worth spreading”? 💡
Doe auditie voor spreker op het TEDxTwenteU-evenement op 12 februari 2020.
Dit jaar is het thema "Winds of Change".

In de stijl van TED & TEDx zijn we op zoek naar unieke, relevante ideeën of uitvoeringen die passen bij het thema en een verscheidenheid aan verschillende sprekers met verschillende achtergronden en interesses in verschillende disciplines.

Geïnteresseerd? Meld u dan hier aan: https://tedxtwenteu.com/speaker-applications/
De deadline voor aanmelding is 15 december.

TEDx, x = onafhankelijk georganiseerd evenement
In de geest van “ideas worth spreading”, is TEDx een programma van lokale, zelfgeorganiseerde evenementen die mensen samenbrengen om een TED-achtige ervaring te delen. Tijdens een TEDx-evenement combineren TED Talks-video en live speakers tot diepe discussie en verbinding. Deze lokale, zelfgeorganiseerde evenementen hebben het merk TEDx, waarbij x = onafhankelijk georganiseerd TED-evenement. De TED-conferentie biedt algemene richtlijnen voor het TEDx-programma, maar individuele TEDx-evenementen zijn zelf georganiseerd (onder bepaalde regels en voorschriften).