UTFaculteitenETAgendaGrant Opportunities for MedTech Innovations

Grant Opportunities for MedTech Innovations MedTech Twente | Building Blocks

Innovatieprojecten zijn onmisbare bouwstemen om medische technologie te versnellen. Een subsidie biedt mogelijkheden om het financiële plaatje compleet te maken! Maar welke subsidies zijn er beschikbaar en hoe steken ze in elkaar? In deze kennissessie lichten Provincie Overijssel, Oost NL, TechMed Centre | University of Twente vier subsidieregelingen toe: EFRO, MIT, Interreg A en Nationaal Groeifonds. Hy2Care laat aan de hand van een innovatiecase zien hoe zij gebruik hebben gemaakt van EFRO.

Wil je na afloop van deze bijeenkomst aan de slag met een subsidie-aanvraag? Maak je interesse gelijk kenbaar op 9 april en zorg voor die vliegende start! Oost NL biedt ondersteuning bij dit proces en het vormen van consortia.

💡MedTech Twente Building Blocks

📅 dinsdag 9 april

🕙 8:30 - 13:00 uur (incl. lunch)

📍Universiteit Twente (Enschede), exacte locatie volgt!

🎤Nederlands gesproken

Bekijk het programma en meld je aan: