UTFaculteitenETAgendaEveryone Professor

Everyone Professor

JE BENT UITGENODIGD!

Doe mee aan het evenement: "Everyone Professor" georganiseerd door de S&T Faculty Club in samenwerking met Young Academy Twente op:

12 OKTOBER VAN 16:00 UUR TOT 17:30 UUR IN AGORA ZAAL, VRIJHOF

"Everyone Professor!" is een pleidooi van de Nationale Jonge Akademie (zie ook DJA) om de rechten met betrekking tot promotierechten, de titel en het dragen van een toga los te koppelen van het functieprofiel van een professor en deze toe te kennen aan alle universitair docenten, universitair hoofddocenten en hoogleraren. Als S&T Faculty Club en Young Academy Twente denken wij dat het tijd is om dit verder met jullie te bespreken.

👥 Iedereen is welkom! Kom en neem deel aan een inspirerend gesprek over 'Everyone Professor'.
🧒 Kinderopvang wordt verzorgd van 15:45 - 19.15 uur, dus maak je geen zorgen over de kinderen. Ook zij zullen een geweldige tijd hebben!
🍷 Na het gesprek is er gelegenheid om onder het genot van een drankje verder te praten van 17.30 tot 19:00 uur.

Wij kijken uit naar je aanwezigheid bij het evenement!

Met vriendelijke groet, S&T Faculty Club en Young Academy Twente