UTFaculteitenETAgendaThe 2021 TechMed Event

The 2021 TechMed Event

Samen versterken we onze toekomstige gezondheidszorg met medische technologie

Technologie is een cruciaal instrument om hoogwaardige gezondheidszorg mogelijk te maken. Niet alleen voor diagnose en behandeling, maar ook voor het verbeteren van de kwaliteit van leven en het stimuleren van zelfstandig wonen. Nieuwe innovaties zijn essentieel om het hoofd te bieden aan de grote uitdagingen van de zorg, zoals kosten en personeel.

Het TechMed Event brengt op een unieke manier meerdere innovatie-ecosystemen samen, van biomedische onderzoekers tot koplopers in de MedTech-industrie, tot vooraanstaande technische artsen en clinici. Tijdens het evenement wordt u geïnformeerd en geïnspireerd over de nieuwste wetenschappelijke inzichten, nieuwe producten en unieke technologische oplossingen die de gezondheidszorg zullen transformeren in het belang van ons allemaal.

"Wij geloven in de kracht van samenwerking om innovatieve medische technologieën te ontwikkelen en te versnellen die onze toekomstige gezondheidszorg mogelijk maken."

Doe mee door met ons en onze innovatie-ecosysteempartners samen te werken in onze maatschappelijke missie om de gezondheidszorg te verbeteren door middel van gepersonaliseerde technologieën.

Wat u kunt verwachten

Volg live (en / of digitaal) in Het TechMed Centre uw gepersonaliseerde impactpad en ontmoet relevante en onverwachte MedTech-stakeholders, laat u inspireren tijdens de State-of-the-art talks over patiëntenzorg en toekomstperspectieven, verzorg een Pitch to the Crowd en sta versteld (Impact-call) in de Imagination Stories-stage over hoe we onze toekomstige gezondheidszorg beïnvloeden.

Bekijk alle sessies hier
Klik hier

Waarom u dit niet wilt missen

Personaliseer uw programma
  • Ontdek de nieuwste MedTech-updates en innovaties.
  • Leer van de beste medici, wetenschappers, ondernemers.
  • Een live en digitale ervaring.
  • Top-notch keynotes, Talkshows, Meet the experts, Workshops, (Virtuele) rondleidingen & demo's, Impact Stories en nog veel meer.
  • Verschillende podia en impactpaden om uw programma te personaliseren.
Ontmoet, verbind en match
  • Ontmoet live de MedTech-community (en digitaal).
  • Gelijke focus: 1/3 clinici | 1/3 onderzoek | 1/3 Industrie.
  • Breid je netwerk uit en vind nieuwe (business) partners.
  • 500 deelnemers.
  • 15 landen vertegenwoordigd.
  • 350+ zorgorganisaties vertegenwoordigd.
  • 1200 één-op-één meetings.