UTDSIDSIEventsConcurreren met Digital Servitization

Concurreren met Digital Servitization

Bijeenkomst met als afsluiting de verdediging van het proefschrift van Xander Stegehuis

Ontdek de kracht van servitization en digitale technologie voor een toekomstbestendige maakindustrie op 26 april!

Het leveren van een service is niet langer een kostenpost, maar door digital servitization in te zetten als businessmodel is het juist een extra verdienmodel voor je bedrijf. De afgelopen jaren zien we steeds meer ondernemers die servitization inzetten als businessmodel. In plaats van je prijs te verlagen, voeg je extra’s toe en bied je een compleet en uniek pakket aan. Dé kans om je klant beter van dienst te zijn, je te onderscheiden van je concurrent en extra omzet te genereren.

Ben je actief in de maakindustrie en wil je ontdekken hoe digital servitization jouw bedrijf toekomstbestendig kan maken? Of ben je bezig met een onderzoek in deze sector? Meld je dan aan voor het event Concurreren met Digital Servitization: https://novelt.com/nl/events/28/concurreren-met-digital-servitization#form

📅 Vrijdag 26 april
🕘 9:30 - 16:00 uur (hoofdprogramma)
📍Langezijds, University of Twente
🎤Voertaal is Nederlands 🇳🇱 (let op: sommige sessies zijn in het Engels)

Deze bijeenkomst markeert tevens de verdediging van het proefschrift van Xander Stegehuis, dat zich richt op servitization in samenwerkingsverbanden. Dit onderdeel start om 16:00 uur.

Novel-T ondersteunt dit event met partners: Berenschot | BOOST Smart Industry | Circulair | Robotics | Fontys Hogeschool | Fraunhofer Innovation Platform for Advanced Manufacturing at the University of Twente | Novel-T | European Supply Chain Forum - ESCF | Provincie Limburg | Link Magazine