UTFacultiesTNWResearchDept MMBNTOpen huis UT: veel bezoekers bij stand BNT & MNF

Open huis UT: veel bezoekers bij stand BNT & MNF

Het Open Huis van de Universiteit Twente trok afgelopen zaterdag veel bezoekers. Naar schatting vijfduizend geïnteresseerden namen een kijkje achter de schermen in de wereld van wetenschap en techniek.

Ook dit jaar weer hebben veel bezoekers de stands van BNT & MNF bezocht. De proefjes die uitgevoerd werden waren vooral gericht op kinderen van 4 tot 12 jaar.

Met het openen van hun schatkamers lieten de Universiteit Twente en Saxion afgelopen zaterdag zien hoe leuk, interessant en belangrijk wetenschap en technologie zijn. In het kader van het Weekend van de Wetenschap genoten bezoekers van diverse demonstraties, rondleidingen, lezingen en workshops. Actief deelnemen was daarbij belangrijk en veel bezoekers grepen die kans dan ook aan.