UT in de Mediaprijs

Sinds 2012 dingen UT’ers mee naar de UT in de Media prijs. Doorlopend volgt de afdeling MC (Marketing en Communicatie) de media optredens van de Universiteit Twente op radio, tv, in kranten en bladen en op social media.

Eigen bijdragen

De afdeling MC houdt elk jaar een lijst bij van UT’ers die hun bijdrage in de media doorgeven. Iedere keer wanneer er een UT’er in het nieuws komt (krant, radio, tv, tijdschrift, internet) levert dat (gewogen) punten op. MC verzorgt regelmatig doorplaatsingen op de UT portals, facultaire websites, in de alumninieuwsbrief en op Facebook, Twitter en LinkedIN.

De UT in Mediaprijs stimuleert, dat resultaten van het wetenschappelijk onderzoek, dichter en vaker bij een breder publiek onder de aandacht komen. De mediatoppers zet het CvB elk jaar in het zonnetje. We roepen iedereen op (WP’ers, PhD’s, medewerkers en studenten) hun media uitingen via de website in te vullen. Graag ontvangen wij tevens het bewijsmateriaal (linkje of pdf).

Heb je interessant nieuws, maar je weet niet precies hoe je dit in de media onder de aandacht kunt krijgen? Neem dan contact op met de afdeling Pers van MC (persrelaties@utwente.nl).

Wij kijken uit naar jouw bijdrage.

Spelregels UT in de MediaPrijs