Campagne

campagne TOEPASSING

Wil je extra attentiewaarde geven aan bijvoorbeeld een evenement, onderzoek, opleiding of andere eenheid? Wil je eruit springen met jouw communicatie? Kies dan voor de campagnestijl ''University of.....''

Wat is campagnestijl?

Campagnestijl is een communicatieconcept dat ontwikkeld is voor situaties die extra aandacht vragen. Een campagne is actiematig met:

  • een specifieke boodschap, doelstelling en doelgroep;
  • een begin- en einddatum.

Hoe ziet de campagnestijl eruit?

Je hebt de UNIVERSITY OF-campagnestijl vast al regelmatig gezien. Denk bijvoorbeeld aan: Atlas, CuriousU, Batavierenrace en de Open Dagen. Maar ook aan de truien die zijn uitgedeeld bij de Nieuwjaarsbijeenkomst. Beelden zien? 

Wat je moet weten

Het concept “University of…” is ontwikkeld om karakter te geven aan het merk University of Twente. Het geeft ruimte om te communiceren over wat we doen en waar we voor staan. Het liefst in krachtige taal. Uiteraard communiceren we in het Engels, omdat we internationaal werken. En of het nu gaat over ons ondernemende karakter, onze kernwaarden, bruisende campus, University College of gerenommeerde opleidingen en instituten, het antwoord op de kopregel is altijd: “University of Twente”.

Om ervoor te zorgen dat we naar buiten toe zo krachtig mogelijk overkomen, hebben we een aantal richtlijnen geformuleerd. Hieraan moet je je houden.

Kiezen tussen campagne en huisstijl

Als je niet weet of je campagne of huisstijl moet toepassen, dan zit je met de huisstijl altijd goed. Onze huisstijl is namelijk de basis: tijdloos en altijd toepasbaar. De campagnestijl pas je alleen toe als er extra attentiewaarde nodig is. Soms is een combinatie van beide ook mogelijk. De uiteindelijke beslissing hierover wordt gedaan door jouw collega’s van Traffic.

Ik wil mijn communicatie in campagnestijl

Als je een communicatiemiddel in campagnestijl wilt hebben, doe dan een aanvraag via Traffic. Wij kijken dan hoe en of we jouw idee in campagnestijl kunnen gieten.