UTAlumni NetwerkNieuwsVrijhof Cultuur presenteert: Inspiratieavonden
The Junction
Beperkt Houdbaar
Het Debuut

Vrijhof Cultuur presenteert: Inspiratieavonden Avondje uit voor studentenverenigingen

Inspiratieavonden zijn avonden waarop je met je vereniging één van de professionele voorstellingen in de Vrijhof bezoekt, al dan niet in combinatie met een ‘meet & greet’.

Elke vereniging mag per semester een voorstelling uit het aanbod kiezen en die dan gratis(!) met alle leden bezoeken.

Zo  koos Theatervereniging NEST voor Het Debuut, gaat hun internationale groep (a.k.a. interNESTional) naar De Première van Beperkt Houdbaar en ging Vocal Group Musilon naar  a-capella sensatie The Junction.

Maar nog lang niet alle verenigingen hebben een voorstelling gekozen.

M.a.w.: hierbij nodigt Vrijhof Cultuur alle verenigingsbesturen dan ook uit om eens te kijken en te kiezen en contact op te nemen met Tineke Grootenboer

Moeite met kiezen?

Laat je verrassen of maak een afspraak met coördinator podiumkunsten Tineke. Onder het genot van een kop koffie/thee in het Theatercafé zal zij je van persoonlijk advies voorzien.

NB inspiratieavonden zijn niet alleen voor culturele verenigingen; zo kan het heel inspirerend zijn om met je studievereniging naar een theatervoorstelling te gaan. En natuurlijk mag je ook gewoon gezellig een avondje komen lachen bij een cabaretvoorstelling.