UTAlumni NetwerkNieuwsNieuw online platform AlumniPages beschikbaar

Nieuw online platform AlumniPages beschikbaar

Ben je benieuwd wat jouw vrienden van vroeger nu doen? Zijn er mensen met wie je vroeger sportte, borrelde, samenwoonde of studeerde en waar je graag weer mee in contact wil komen? Log dan nu in op het geheel vernieuwde online platform ‘AlumniPages’.

Wat zijn de mogelijkheden van het platform?

• Vind gemakkelijk oude vrienden terug en ontdek waar ze zich nu mee bezighouden en houd contact
  • Stel jouw levenslange alumnus e-mailadres nu makkelijk in op elk apparaat
  • Log eenvoudig in op AlumniPages met je Facebookaccount
  • Gebruik de koppeling met Facebook en Twitter; laat jouw publieke posts zien in de portal om je mede-alumni te vertellen wat je bezig houdt
  • Krijg toegang tot de online JSTOR-database. Via deze database heb jij als alumnus toegang tot tienduizenden artikelen en meer dan tweeduizend vooraanstaande wetenschappelijke tijdschriften.

Ontdek het zelf en neem een kijkje. Met je studentnummer en wachtwoord log je in op alumniportal.utwente.nl. Als je je wachtwoord kwijt bent, kun je nieuwe inloggegevens aanvragen op de site via e-mail of sms.

Op de AlumniPages heb je een profielpagina waarop je persoonlijke, studie- en werkgegevens kunt publiceren. Privacy voorkeuren kunnen worden aangepast door naar je profiel te gaan in de AlumniPages. Hier zijn meerdere opties die je aan of uit kan vinken (bv. adresgegevens, telefoonnummer, carrière informatie, UT club/vereniging lidmaatschapsgegevens, openbare Facebook en Twitter posts), waarmee je bepaalt wat je met je deelt met andere alumni.

Jouw privacy voorkeuren uit de vorige alumni portal zijn gehandhaafd in het nieuwe AlumniPages platform, maar we raden je aan om je huidige instellingen te controleren.

Hoe hoger de kwaliteit van jouw gegevens echter, hoe beter je door andere alumni teruggevonden kunt worden en hoe succesvoller een reünie wordt.

We zijn constant bezig de AlumniPages voor jou en je medealumni te verbeteren, dus mocht je een bug vinden of een tip hebben hoe we jouw ervaring kunnen verbeteren, laat het ons weten door te mailen naar alumni@utwente.nl.