UTAlumni NetwerkNieuwsDrie ET-wetenschappers in uitzending Universiteit van Nederland

Drie ET-wetenschappers in uitzending Universiteit van Nederland Een collegereeks over ‘Superconstructies’

Jurnan Schilder, André de Boer en Ton Bor geven woensdag 29 maart colleges bij de Universiteit van Nederland over het thema Superconstructies.

Aan bod komen onder andere vragen als ‘Hoe maak je de tofste achtbaan ter wereld?’ en ‘Hoe maak je supersterke materialen die je wel in alle vormen kunt buigen?’

Dit college bijwonen?

Wil je het college bijwonen? We geven 2x2 toegangskaarten weg voor dit speciale college op woensdagavond 29 maart in Amsterdam. Interesse? Neem dan contact op met Jochem Vreeman (j.c.vreeman@utwente.nl)

Universiteit van Nederland

Bij de Universiteit van Nederland verzorgen ‘de beste hoogleraren van het land gratis college op internet’. Eerder waren ook Dave Blank, Stefano Stramigioli en Kitty Nijmeijer van de UT te gast.