UTAlumni NetwerkNieuwsCollege Tour met Mythbuster Jamie Hyneman

College Tour met Mythbuster Jamie Hyneman

Jamie Hyneman, ontving in 2011 een eredoctoraat van de UT. Hyneman is vooral bekend van het televisieprogramma MythBusters, waarin populaire mythen worden getest op hun geloofwaardigheid. Van 10-13 maart vereert hij de UT met een bezoek.

Durf jij de Mythbuster uit te dagen?

Om 10.00 uur bezoekt Jamie het University College Twente (ATLAS) waar studenten een uitdagend programma voor hem hebben samengesteld. Vanaf 13.00 uur wordt de eredoctor door VWO-scholieren, studenten en medewerkers aan de tand gevoeld in een speciale College Tour-setting. Jamie Hyneman is maker in hart en nieren. De dag wordt daarom afgesloten in het UT Designlab, het platform voor multidisciplinaire samenwerking en creativiteit, dat zich richt op onderwijs en onderzoek in ‘design research’. Meld je hier aan.

mini open huis en college tour algemeen publiek

Op zaterdag 11 maart om 11.00 uur geeft Hyneman een College Tour lezing voor het algemeen publiek (gebouw de Waaier). Aansluitend volgt om 13.00 uur een Mini Open Huis in het Designlab. Daar is een interactief programma samengesteld met demonstraties en experimenten die gebruik maken van de nieuwste technieken op het gebied van wetenschap. Het Open Huis is voor iedereen, van jong tot oud, die een kijkje in de keuken van de Universiteit Twente wil nemen. Meld je hier aan.